Wanda Horst

Sociaal

Na 20 jaar bij een letselschadebureau gewerkt te hebben besloot ik de overstap te maken naar Wijs letselschade. Het vak vond ik nog steeds erg boeiend, maar het was tijd voor iets anders. Hier heb ik nog geen dag spijt van gehad. Wijs letselschade is een prettig kantoor om te werken, met fijne collega’s; altijd in voor een sociaal praatje, en ook om zakelijk mee te overleggen.

Eerste aanspreekpunt

Als secretaresse ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze cliënten. Ik vind het belangrijk dat ik hen goed op weg kan helpen en een luisterend oor kan zijn. Daarnaast is het belangrijk om de juiste informatie te verzamelen en deze over te brengen aan mijn collega’s en toe te voegen aan het dossier. Iedere cliënt en ieder dossier is weer anders, dat vereist steeds weer een andere, persoonlijke aanpak. Dit maakt mijn werk afwisselend en uitdagend. Een ongeval meemaken is ingrijpend. Het is fijn om cliënten in een moeilijke, onzekere periode tot steun te kunnen zijn. Als een dossier is afgesloten en cliënten geven aan dat ze tevreden zijn met de dienstverlening van Wijs, dan pas ben ik ook tevreden!