Over Norma Trip

aangenaam
Norma Trip

Mijn drijfveer
Cliënten helpen, dat is voor mij de drijfveer in mijn werk. Als je gewond raakt door een ongeval, heeft dat vaak een ongelofelijke impact, zowel thuis als op het werk. Ik ben een luisterend oor en een klankbord voor mijn cliënt. Door het ‘regelwerk’ uit handen te nemen, probeer ik mijn cliënt zoveel mogelijk te ontlasten. Het contact met de aansprakelijke verzekeraar, alle juridische en praktische vraagstukken zijn vaak zaken waardoor een cliënt zich niet volledig kan focussen op zijn herstel. Door dit uit handen te nemen, valt er vaak een last van de schouders van mijn cliënt.

Professionaliteit
Inmiddels werk ik ruim 25 jaar in het letselschade vak. Door de jaren heen heb ik mij steeds verder gespecialiseerd waardoor ik mij nu een echte superspecialist kan noemen. Na mijn studie Rechten aan de Universiteit van Leiden heb ik ongeveer 10 jaar bij een verzekeraar gewerkt. Een nuttige ervaring. Daarna heb ik er voor gekozen om als belangenbehartiger te gaan werken en mensen te helpen. Daar ligt mijn hart.

Samen
Het helpen van mensen bij een letselschade is maatwerk. Ieder mens en ieder letsel is anders. Met aandacht luisteren naar mijn cliënt en samen zoeken naar oplossingen dat is wat ik zo mooi vind aan mijn werk. In het letselschadeproces komen veel partijen kijken. De aansprakelijke verzekeraar, de medisch adviseur, de arbeidsdeskundige, zijn slechts een paar partijen waarmee mijn cliënten te maken kunnen krijgen. Door alle partijen zo goed mogelijk te managen en soms, als het niet anders kan, op scherp te zetten, komt er bij mijn cliënt rust en kan hij of zij zich volledig richten op een optimaal herstel en werkhervatting.

Mijn doel
Het geeft mij veel voldoening als mijn cliënt met een goed gevoel terugkijkt op de wijze waarop wij samen het letselschadetraject hebben doorlopen. Niet alleen het beste financiële resultaat, is belangrijk voor mijn cliënten. Het gevoel dat er steeds rechtvaardig en respectvol met hem of haar is omgegaan, is vaak veel belangrijker. Als ik hieraan optimaal sturing heb kunnen geven en zie dat mijn cliënt, ondanks dat hij veel heeft moeten inleveren, blij en tevreden is, pas dan kan ik terugkijken op een geslaagd letselschadetraject.

Het is elke keer weer een kroon op mijn werk als ik word verrast met een bloemetje of lief kaartje!

Snel in contact komen met een letselschade jurist? Laat je gegevens achter en wij nemen dezelfde dag contact met je op. Of bel naar 035-8878266