Intermediair

het verschil tussen
gelijk hebben
en gelijk krijgen

Als intermediair sluit u veel verzekeringen af met klanten. Deze klanten waarderen u voor het uitstekende werk dat u voor ze verricht. Als deze klanten buiten hun schuld betrokken raken bij een ongeval en letsel oplopen, staat hun wereld vaak op zijn kop. Want naast het herstel, komt er veel op ze af. Waarschijnlijk neemt u direct na een ongeval veel papierwerk voor uw klanten uit handen. Maar naar wie kunt u ze verwijzen voor het verhalen van hun letselschade? Alleen de best mogelijke hulp is voor uw klanten goed genoeg.

Bij letselschade wordt de hulp van een deskundig belangenbehartiger betaald door de aansprakelijke verzekeraar. Dit betekent dat uw klant in samenspraak met u een gespecialiseerde belangenbehartiger kan inschakelen. Iemand die volledig voor zijn of haar belangen opkomt en zorgt dat hij of zij de juiste aandacht, tijd en ook financiële compensatie krijgt. Wijs is zo’n partij. De hulp van Wijs is voor uw klanten kosteloos, deze garantie krijgen zij voordat Wijs voor hun verder aan de slag gaat.

Soms vinden klanten het prettig als hun intermediair nauw betrokken blijft bij het letselproces. De klant wordt dan veelal samen bezocht en u wordt, in samenspraak met de klant, volledig op de hoogte gehouden van het letselproces.

Vaker komt het voor dat, nadat u contact hebt gehad met uw klant, wij zelf contact opnemen met uw klant. Dit doen wij binnen 1 dag. Wij maken hierna een afspraak met uw klant voor een persoonlijk en vrijblijvend gesprek. U wordt periodiek op de hoogte gehouden van de voortgang. Voor Wijs is het ontzettend belangrijk dat u weet dat de letselzaak van uw klant bij Wijs in goede en vertrouwde handen is.

Neem vooral contact op met Inkie Stoop. Zij komt graag bij u langs om de mogelijkheden voor een samenwerking samen met u te bespreken.

Bel voor meer informatie over de mogelijkheden voor een samenwerking met Inkie Stoop: 06-223 731 42

Wilt u graag dat wij contact me u opnemen, laat dan uw gegevens achter: